İlk defa komi olucam çalışacağım şartlar iyi mi sizce?

Günde 10 saat çalışıcaksın dedi asgeri ücret vericem dedi günde 1 saat molam var bide bahşişlerden 700 800 lira gelebilir dedi sizce ucuza mı çalışıyorum yoksa normal mi burası üsküdarda yoğun bir yer hergün 1 saatte yolum var
İlk defa komi olucam çalışacağım şartlar iyi mi sizce?
Cevapla