Öğretmenlik çok zor bir meslek değil mi, nasıl dayanabiliyorlar?

Bi dönem yaptım ücretli olarak bitmek üzere... Bi daha yalvarsalar kadro verseler yine de yapmam. İş kurarım büyütmeye çalışırım ama milletin çocuğuna eğitim vermeye çalışmaktan daha az yıpratıcı olur
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ders anlatmak değil, dinlemeyenlere anlatmak yıpratıcı. Sadece ders vermiyorsun saygı sevgi öğretmek zorundasın. Hep eksikler. Ayrıca tek başına mücadele edemiyorsun diğer öğretmenlerde de aynı özveri olmalı. Birlik olmalı. O da yok
Öğretmenlik çok zor bir meslek değil mi, nasıl dayanabiliyorlar?
Cevapla