- Neden ya, hayir sacma sapan ama düşünüyorum genede, simdide "ekinler bas vermeden kor buzagi topallamazmis" sozune takıldım


Herkesin zaman zaman aklına saçma sapan şeyler gelir bende geçen yolda yürürken tuhafiyeci gördüm acaba ty-uhaf şeyler satıyor diye mi adı tuhafiye diye içimden geçirmedim değil
Djdjd manyak
İsteksizsin ondan hep. Tembel..
Bende de olur olmadık yerde gelişi güzel şiir yazmak geliyor ( şiir dediysem sanatsal değil. Trol şiir ) :F
Gozlerim yollarda kaldi nerdeydin
Cok bekledim ates ne kelime gel diye yollara cicekler ekmistim
Gozumden baska bisey gorememen cok normal 😂 cunku yok djdhdh ama olsun genede guzel 😂
Yetinmelisin, ben aylarca seni hic gormedim bak bisey dedim mi
Aylarca gormwkten bikmak yerine sana hergun yeniden baslamak isterim 😂
Üff hayatımın en güzel başlagıcı olurdu.
Yarın burada buluşalım 😀
https://g.co/kgs/wjYP8g
Hemen geliyorum ama beyaz bisey giycem ben sen ne giyceksin
Aa iceri almazlar bizi bak oyle
Djdjd olmaz sense siyah giy besiktasi kurlama amacli yani baska bisey dusunme. Siyah beyaz giyip gelcez bu
Ancak farkina varman beni uzdu 😢
Oksijenim mi aman yarabbi hic boyle orjinal hitao edilmemisti bana
Aman yarabbelaleminn bu ask degilde ne be
Guller kirmizidir, menekseler mor, eger beni seviyorsan, open the door...
Bir kelime daha soyleme neden biliyor musun bohcami toplar sana kacarim,
Kalp kalp kalp diyisine kurban hele su sozlere
Muhakkak cok buyuk bi iyilik olmali naptiniz savas mi durdurnuz yoksa cahil insanin elinden bir alimi mi kurtardiniz neydi de ben geldim karsiliginda
Onemli olan senin gitmis olman.. sen gittin
Kaybolmasaydin beni biraktin gittin. Yoksa baskasi mi vardi.. cek hanceri kalbime birak kanasin sen nasil bi yarasın
Ben o sozu unutmusum. Demek benden baskasina bakmadinn ah ah ne guzel sevmişsin beni
Beni goren gozler baskasina bakamiyor zaten. Beni her goren bayiliyor hastane masraflarini ben ödüyorum.
https://youtu.be/-3HO052xG5s
Aynen oyle naparsin iste, taklit ediyorsan degil ediliyorsan basarmissindir.
Bende tiryakinim...
Seni gordugum ilkgun goklerde nikahımiz kiyildi bizim, kaderimizden kacamayiz. Unutmaaa goklerden gelen bir karar var
Gercekten en buyuk asklar kavgayla başlıyormuş, Şu an emin oldum
Ne kadar daha buyuyebilir ki imkansiz bu
Ah benimde benimde..
Anlık halim :))
youtube.com/shorts/XKeqYm427y4?feature=share
😂😂 cok kesbis olsun ya
Gecmis olsun bi doktora gidin
Surekli devam eden bir agri mi yoksa uzun zamandan sonra ilkkez mi oluyor
Ben cok cektim dis olayindan o yuzden cok uzuldum sizin icin. Normalde kesinlikle ilaca karsiyim ama eger antibiyotik varsa hemen icin. Baya iyi gelecek yarinda hafifletir uzun sure ugramaz
Kotu denk gelmis. Dogadaysaniz dis otu diye bi ot var belki denk gelirsiniz. Gerci mevsimi olmayabilir Şu an
Dikkat edin madem sicak soguk cok guketmeyin tuzlu suyla gargara yapin bir de disinizin oldugu bölgeyi sicak tutmaya calisin.
Nasilsiniz simdi
Tuzlu su gatgarasi iyi gelir unutmayin.
Ne demek kendine iyi bak 😊
🌹🌹
Hep öyle ya. 😃
Tam çalışırken akıma bir şey geliyor onu bakıyorum telden 😃
Sonra due suraya da bakim due suraya da sonra dur su deliye de yaziyim sonra hop aksam olmus djdjdj
Evet
Hep ders çalışmaktan alıkoydum seni 😛😃😃
😂😂 öyle yaptın valla
Hâlâ da alikoyuyorum 😃
İsin gucun alikoymak djdjdj
Çok fena rehin alırım 😃😃
Sinavdan once engelliycem seni bundsn sonea due sen djdjdj
Yapamazsın bence
Aklın kalacak yine 😃😃
😂😂 sinavda sana kufredicem djdjdj
Kulaklarımı çınlatacaksın😃
Hemde nasil 😂😂
Kendime getirir beni 😛😃😃
Teşekkür ederim 😃
🌹🌹
🌹🌹
Cevap
17Cevap
Bence sıkıldığın için olabilir
Ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış zaten. 🤣🤣🤣
Ekmek uçuşuna hazırlandı belki ondandır. 😃Derse odaklan derse...
Ne hazirlandi ne hazirlandi
Ekmek fiyatları. 😀
Oooo biz sana derse odaklan boşuna mı dedik şimdi?
Oyle oldu 😂😂
Git ders çalış...🤣🤣🤣
Dersten kaytarma olmaz. 😃
Haklisin gidiyorum ozlersin ama 🥺🥺
Çok beklersin. 😃
Ders diyorum ben sana. Sen ne diyorsun. 🤣🤣🤣
Hangi ders bu?
Bir de ben ders çalışan insan ve sesine önem veren insan görünce iyi olurum. Yoksa cebellut gibiyim. 🤣🤣🤣
Sesine ne klavye dersine olacak. 😃
Dera çalışırsam iyi davranacaksiniz bana calismazsam kotu mu davrancaksiniz bak kafama kazan zaten basmiyor Şu an canım anlatir gibi anlatin djdjd
Dersten kaytarinca öyle kardeşim. 😃
Hangi ders bu acaba?
İs hukuku
Hukuk benim iyi olduğum konu zaten. Nasıl almaz basit aslında. 😀
İs hukuku en kolayi benim calisasim yoj dhdhd hada ceza hukuku infaz hukuku var hele anayasa hukuku djdjdj
Tablo çalışma notu yok mu?
Onlardan çalış.
Git çalış çalış. 😃
Bir de hakim olacaksın sende kesin. 🤣🤣🤣
İş hukuku yanına SGK da çalış dermişim. 🤣🤣🤣
Hayir yok bakarim ama genede teşekkür ederim 😊
Rica ederim. Emin ol tablo en güzeli ve sonrasında kanun okumak. Ben öyle yetenek kazandım. Şimdi soruları görünce anlık geliyor aklıma. 😃
İyi çalışmalar...
Teşekkürler 😊😊😊
Rica ederim ne demek. ☺️Hukukla ilgili soru olursa sor başlıkta yetişirsem soruya cevaplarım. 😃
Birazda davalara ve örneklere bak. Klasik sınavsa hocalar dava örnekleri verip çöz diyor bunu.
Xok teşekkür ederim tavsiyeleriniz icin oyle yapacagim 😊
Rica ederim ne demek her zaman. ☺️
Ders olsun yeter ki her türlü tavsiyeleri veririm. 👍 Benim işim bu.
❤️❤️
Çünkü ders çalışıyorsun 😏 bulaşık yıkarken ütü yaparken ne bileyim uyumaya yakın gelmez ama ders sırasında gelirde gelir
Sorma aynen oyle
Ders calismanin daha dogrusu calisamamnin altin kurali bu😂 ne calisiyosn bende bunu merak ettim😎
Şu an temel iş hukuku 😊
Hmmm sözel dersler🙄
Canim yandi bilsem sayisal secerdin eğlenceli en azindan
Koy formulu geç😂
😂😂
Sjsjsjsj yalnız değilmişim bende bugün Hint dizilerini takmıştım kafaya
Nesini kiz dhdjd
Erkekler yaşlandıklarını belli etmek için neden gözlük takıyor sjsjsj
Ya cidden harika düşünmüşsün. Neden oyle cidden ya
Derste dersen başka her şeyi düşünebilme kapasitesine sahibim
Swn bensin ❤️
💜💜
Bizim milletin aklına ya kaçarken ya ders çalışırken ya da alaturka wc'de geliyor..
Kacarken ne gelebilir 😂
Ders çalışmaktan sıkılıyorsundur bu yüzden aklına bir şeyler gelip dikkatini dagtiyor. Ya da odaklanma sorunun vardır.
Hepsi bir arada🥺
Soru aklına gelen saçma şeylerin sebebi mi yoksa tarım ve hayvancılık üzerine bilgi edinmek istemen mi 😅😅
Tarim ve hayvancilik uzerime baska bi soru actim bence ikisi hakkinda da bilgi edinmem lazim, Şu an ki soru nedej ders calisirken aklima saçma sapan sorular geliyor 😂
Olabilir canım normaldir.
Çok stres yapıyorsa konuşabilirsin.
Bende de öyle oluyor ya djsmdmmd
😂😂😂 💋💋
Bu bnde de oluyor 😂😂🤦♀️🤦♀️
😂😂
Benim de geliyor. Bazen yatarken
Yatinca sesler susmaz zaten 😊
😊😊
Recep ivedik çok izleme bence
Çünkü ders çalışmak istemiyorsun ve kendini kandırıyorsun
Odaklanma sorunu var demekki
Olmaz mi 😂
Geçmiş olsun 🤣🤣
Saolsin 😂
O banada oluyor ağlıyorum jsjsj
Beraber aglayalimm bir dahakine djdjdj haber ver
Evet🥹
Bu dahakine beraber aglamazsak kirilirim
Bulursun Google dan bak illa biri açıklamıştır
canım
Bunu brnde merak ediyorum.
İşsiz
Çünkü sıkılıyorsun. Sıkılıncada saçmalıyorsun.
Mesela neler:))
kafan karışık
Bize ne?
Yorum yapma. Sanane ise
Aptal aptal sorular sorana cevabı verilecek.
Sen kendine cok guveniyorsun soru sormada heralde. O yuzden sadece gizliden soruyorsun. Aptalligini gizlemek icin. Yazik ezik seni
dikkatin dağınık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?