Eskiden hep sınavlara zor derdim. Fakat algım bütünüyle değişmiş noktada. Sınavlar kadar zor bir şey varsa şayet, o da sınav soruları hazırlamaktır. Nokta.🙂 Şu sıralar ise hep geç saatlerde masa başındayım. Fakat garip bir şekilde de sevmeye başladım bu durumu. Yelken açıyoruz yeni alışkanlıklara. ⛵️ •Sizler hangi vakitlerde çalışmayı seviyorsunuz peki?📚 Gececi tayfaya selam olsun. 💫
Geceleri mi çalışmayı tercih edersiniz yoksa gündüzleri mi?
Hayatım boyunca hiçbir zaman ders kitabının kapağını açmadım.
Tarih, edebiyat, kimya ve coğrafya derslerini sadece dinlerdim. Diğer derslerde konuyla alâkası olmayan notlar tutar, zamanımın büyük çoğunluğu kendi dünyamda geçirirdim. Sevdiğim derslerin sınavlarından her daim yüksek puan alırdım ve bu puanı sadece dersi dinleyerek, takip ederek aldım. Diğer derslerin sorularına dahi bakmaz, adımı yazıp verirdim. Bu yüzden sayısal sınavlardan 0,5 falan alırdım. 🤷🏻♂️Geceleri bir şeyler okumayı ve yazı yazmayı çok severim. Araştırmalarımın çoğunluğunu gece yaparım. Yazılarımı büyük ölçüde geceleri yazarım. Geceleri daha huzurlu olabiliyor, konuları daha iyi idrak edebiliyorum. ✨
Gece çalışmayı seviyorum bende, 2 senedir de hep gececi oldum. 30 yıllık yaşantımda ilk aslında bu, ama insan az, yöneticiler az ve işe odaklanma oranı daha yüksek oluyor. Bazı kişiler etrafnda çok fazla insan varken çalışamaz ya onlardan biriyim. Bu şekilde 2-3 kişini performansını tek başıma ortaya koyabiliyorum. Yaşasın geceler <3
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cidden gecenin sakinliği ve huzurunu başka bir yerde bulamıyor insan alışınca. Odaklanma da daha fazla oluyor dediğin gibi. Tek sorun hafiften bir göz kapaklarının gidişi... Onda da kafeine basvuruyoruz mecbur. Sonumuz hayrola 😅
Kesinlikle! Sakinlik ve huzurun olması zaten ilk istediğim şeylerden biriydi. Çünkü insani yoran kalabalık, gürültü ve insanlar. Odaklanma hat safhada oluyor. Olsun göz kapaklarımız kapansın yeterince kahvemiz olduğu sürece hiçbir sıkıntı olmaz. :D
Bundan birkaç ay öncesinde sorsan net gece derdim ama şu an sadece saat 05.00-12.00 arası çalışmaya alıştım. Akşamları sadece tekrar yapıyorum. Gece uyku bastırdığı için erken yatıp erken kalkmaya çalışıyorum..
Geceleri çalışırken daha fazla motive olursun. Ancak gece geç saatlere kadar ya da sabahlamamak gerekir. Verimsiz çalışmaya sebep olur.Çalıştığınızı zannedersiniz ama aslında çalışmamasınızdır. Uyandığınızda da baş ağrısı uyanırsınız
Mecbur değilsem gece çalışmam, çünkü bütün günün yorgunluğu ile verim düşer. Ancak araştırma yapıyorsam çalışabilirim çünkü ön hazırlık olduğu için sıkıntı yaratmaz. Gündüzleri daha verimli geçiririm.
sabah namazi vakti girdiginde calisirim önce namazimi kilip dua ederim daha sorna günes dogana kadar ögrenmem gereken seyleri yaza yazaa ezberlemeye calisirim. Cogu zaman verimli gecer cünkü günün en bereketli saati