Sorulan soruya cevap vermek için tüm edebimizle parmak kaldırdığımız halde cevabı 'LAK' diye söyleyen öndeki o inek tayfa.. Hani o arka taraftan kafalarınıza isabet eden ama kimin tarafından atıldığını bir türlü tespit edemediğiniz bilumum cisimlerin çoğunu en arkadan size ben salladım.
derste uyuyan ve dersi kaynatmaya çalışıp sürekli konuşan tipler, öğretmene gram saygısı olmayan tipler. bi de yanıma oturur yanımda uyuyanlar vardı. beni sohbetine dahil etmeye çalışan asalaklar. ciddiyetsiz ve dersle ilgisi olmayan insanlara sinir olurdum kısacası. teneffüsler zaten tam ibretlik. okumaya mı geldik nereye geldik belli değil. okumak istemeyen defolsun gitsin
saçma sapan saça karışan hocalar, el kol şakasından bende nefret ederim, lağbali hareketler yapanlar, ergen ergen popülerlik için saçma sapan şeyler yapanlar daha çok var çok şükür hepsi geride kaldı
Yurtta yan odada kalan Yemenli yamyamlar Gece ayin mi yapıyorlardı ne halt yiyorlardı bilmiyorum ama acayip acayip Arap dillerinde yüksek sesli ritimli şeyler söylüyorlardı. Bir tanesi pigme gibiydi kıçıma geliyordu. Tepeden vurup yere çakacaktım.
Cevabını bildiği soruları hocaya soran, derse katıldığını göstermek için ota b. ko atlayan, el kol şakası yapan, hocaya saygısı olmayan... Saysam daha çok aslında ama yeterli bu kadarı😅
Herşeyi seviyordum ama okulda başım her gün belada adliye ye gider gibi müdürün odasına gidiyodum her gün😄çocuklar kaşınıyor çatmadan sataşmadan durmuyo bende onları dövüyodum 2 kere dayak yedim okul hayatım boyunca 9 sene okul hayatımda her gün biriyle kavga ettim hepsini de dövdüm
I Ilkokul 3. sınıftım istiklal marşı olunurken 2 3 öğrenci güldü diye herkesin önünde kız erkek demeden tokat atıp hafızlık yaptı a2k evlâdı solcu olduğundan belliydi zaten cahil muhalefet
Hep dışlanmam voleybola giriyordum kimse top atmıyordu koluma giren bir kız arkadaşım yoktu gerçi giremezlerdi de sevgilim de olmadı herkesin oldu benim olmadı ♿😔