
Sizin ofislerinizde durumlar nasıl?

Güneş alıyor, 2 cepheye de bakıyor. Ancak millet hiç bir şeyden memnun değil. Bir hafta önce kalorifer yanıyordu, şimdi soğuk klima açıyorlar. Geçen haftalarda güneş yok diye çemkirenler şimdi perdeleri kapatın gözümü alıyor diyorlar🤭
Selam gadası 🙃
Ofis ortamında çalışan bir insan değilim. Fabrika ortamında çalışıyorum. Canım ne zaman isterse dışarı çıkıp güneşin keyfini yaşayabilirim.
Bütün gun dışarıdayım her yerden güneş alıyorum
🤣🤣🤣
Alıyor alıyor çünküsü evdeyim 🥹
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
18Cevap
Alıyor ama çok değil
Deniz kenarı full camekan. Bütün gün güneş alıyor ofis
Maalesef girşe 5 metre uzaklığında olduğu halde yeterince güneş ışığı almıyor.
Genelde şantiye ye kontrole gidiyorum bol bol güneşleniyorm ')
Akşam üzerine doğru dolaylı yoldan alıyor. Ben çıkıyorum güneşe daha iyi
Evet, alıyor. Dokuz katlı bir binanın beşinci katındaki ofiste çalışıyorum ve özellikle sabah saatlerinde güneş ışığını gayet güzel şekilde alan bir ofisimiz var..
Benim ofis balkon çok güzel güneş içinde gelen gitmiyor balkonda çay kahve sigara güzel oluyor 🤗
Aynen sohbet yüzünden gelen giymiyor 🤗☕🍵🍫
Evet 🤗👍
Ofiste çalışmıyorum.. Açık alanda çalısıyorum.. Her yerden gunes ışığı girebiliyor..
Ofisli ortamda çalışsam ben de güneş almasını isterdim.
aslında almıyor ama alması ıcın cok caba sarfetmısler
ofis değil ama alıyor yine de idare eder
Okuyorum okulda pek güneş görmüyoruz😵💫
Evet, harika manzaralı bir ofisimiz var.
Çok güneş rahatsız ediyor beni
Kışın iyi bir şey ama yazın vay haline 😂😂
Çok dolaşıyorum bu sebeple güneşim bol
Her yerimiz cam, maşallahı var storeları indiriyoruz çoğu zaman
Tüm hava şartlarını alıyor içeri ^^'
O konuda sıkıntım yok
Evet.
Ne çok fazla ne de çok az
Hayır
Hayır, fabrika içi
Ofiste çalışmıyorum
Evet alıyor
Dağ etrafı
almıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?