Hiç önemli değil ki elbise. Dündüz straplez bir elbise giy. Çok güzel aksesuarlarla güzelleşir. Ben geçen kuzenime saç süsü yaptım, çok sormuş herkes. Yaşını değiltirecek, yürüyemeyeceğin, eğlenemeyeceğin şeyler giyme. Eğlenmeye gideceksin unutma…
Birde ben lazere gidiyorum bu yüzden uzun bir şey giymek zorundayım çünkü malum kılları almak yasak o dönemde O kadar üzülüyorum ki her yeri kapalı güzel bir elbise de yok diye
Üstü güzellerin altı uzun değil Altı uzunların üstü sanki bikini üstü gibi ya da kötü Altı tül uzun zarif bir şey olsa keşke ama üstü güzel değildi onlarında
Yaa yok deyilde hani ilerde dersin mesela bizim lise mezuniyet söyle böyle oldu diye tabiki gitmesen de sorun yok yani topluca olacaksa okulda filan git bence ama hani evde filan toplanıyorlar ona gerek yok derim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sonra katılsaydım keşke dersin, ondan katıl mutlaka…
Elbise bile bulamadım istemiyorum
Hiç önemli değil ki elbise. Dündüz straplez bir elbise giy. Çok güzel aksesuarlarla güzelleşir. Ben geçen kuzenime saç süsü yaptım, çok sormuş herkes. Yaşını değiltirecek, yürüyemeyeceğin, eğlenemeyeceğin şeyler giyme. Eğlenmeye gideceksin unutma…
Birde ben lazere gidiyorum bu yüzden uzun bir şey giymek zorundayım çünkü malum kılları almak yasak o dönemde
O kadar üzülüyorum ki her yeri kapalı güzel bir elbise de yok diye
Ya nasıl yok, trendyola yaz straplez balık diye, bak çok şirin elbiseler var.
Üstü güzellerin altı uzun değil
Altı uzunların üstü sanki bikini üstü gibi ya da kötü
Altı tül uzun zarif bir şey olsa keşke ama üstü güzel değildi onlarında
ben gitmemiştim. hayatımda gördüğüm en s3lak insanları bir araya toplayan bir yerde bulunmak istemedim açıkçası
Bende gitmek istemiyorum ve okulum da bir 3-5 kişi dışında diğerleri pekte umrumda değil
Onlar için orada bulunmak anlamsız geliyor
gwreksiz saçma bir şey
Gitmediğine pişman oldun mu
hayır
Katılmama hiç gerek yok
Emin misin
Bende katılmadım zaman kaybı
Neden gitmek istemiyorsun
Birden fazla sebebi var
Ama saçma
Dürüst olmam gerekirse ben lazere gidiyorum ve bu süreçte elbise de giyemem
Ben elbise giymek istiyordum
Olsun ne olcak sanki kızarıklık falan var diye dimi
Olmaz ışte kötü görüneceksem neden gideyim ki
Uzun bir elbise giy ne farkeder
Uzun güzel bir elbise de yok ki baktım bulamadım...
Vardır ya olmaz olur mu sen yeterki gitmek iste
Her yeri kapalı bir şey giymek de istemiyordum çünkü öyle olup güzel olan elbise görmedim bile karşıma çıkmadı
Göğüs dekoltesi ver sen de uzun bir elbise de veya sirt. Oralarda mi kızarık
Sırt olabilir ama öyle bir elbise de bulamadım pes ettim gibi bir şey
Etme ya sonra üzülürsün bence git kesinlikle
Katil.
Eğlenceli geçer
Gitmek istemiyorum ama
Gitme o zman 😂
İleride pişman olur muyum acaba
Yaptığım yanlış mı
Olursun
Stres oldum ya napsam ki
Git
Elbise bulamadımm
Kuzeerden vs bul
Kuzenden bulamam
Peki
Uzun güzel bir elbise var mıdır ki
Vardir elbet
Nereden bulabilirim peki
Netten
Magazalardan
AVM den
Yok ama bir anı yani sonucda
Evet anı ama bu anı çok önemli mi
Yaa yok deyilde hani ilerde dersin mesela bizim lise mezuniyet söyle böyle oldu diye tabiki gitmesen de sorun yok yani topluca olacaksa okulda filan git bence ama hani evde filan toplanıyorlar ona gerek yok derim
Topluca bir otelde olacak
Zaten ortaokulda da oraya götürmüştü o okulum
Farklı okuldu ama aynı yere götürüyorlar
Kaç kişi mesela kalabalik derken tek sınıf mı okukcami
3 sınıf olacak kalabalık değil ya
Cok sıkılmaktan saa eğer gitme yat evinde alkol filan olur orada daha çok gerilme yaa bence boş ver