Mühendisim İsviçre de bir şirketle anlaştım üzülme sebebim neden?

Mühendisim iyi bir ünivden mezun burada işim var ama emeğimin karşılığı değil kesinlikle İşviçre den bir şirkete cv yolladım olumlu dönüş geldi gideceğim ama içimde burukluk var geçer mi bu durum zamanla
Mühendisim İsviçre de bir şirketle anlaştım üzülme sebebim neden?
Cevapla