Yabancı Dil kursuna gidip fayda görenler oldu mu?

Kendime bir söz vermiştim 2022 nin başında..
Bu yıl hem İngilizce hemde Almancayi iyi seviyede konuşur hale geleceğim diye.
İngilizce seviyem orta , Almanca başlangıç.
İngilizce calisiyorum işten arta kalan zamanlarda ancak almanca da sıfır olduğumdan destek almam, çalışmam ve soru sormam gerekiyor bu noktada kurs arayisindayim İstanbul Avrupa yakasında...
Hem kurs tavsiyesi alabilirim hemde ne kadar yararlı olabileceği hakkında fikir belirtirse daha önce giden arkadaşlar sevinirim

Teşekkürler, iyi bayramlar 🥰
Yabancı Dil kursuna gidip fayda görenler oldu mu?
Cevapla