26 yaşından sonra üniversite okucam diyorum HERKES DALGA GEÇİYOR KIZIYOR BANA motive lazım yoksa askere gidicem ?

Bu sene 12 Eylül gibi okul açılıyor benimde doğum günüm 12 Eylül 1996, Okul açıldığı gün 26 yaşıma giricem.2 yıl okucam

-Maddi imkansızlıktan yarım bıraktım içimde kaldı ilkokul-lise hep okul birincisiydim şimdi sanayide çalışıyorum burada ki insanlar bana uygun değil ben hafta da 1 kitap bitiririm bunlar hayatı boyunca 1 kitap okumamış.
-Birikimim var kendi paramla okucam işi bıraktım sınav hazırlığı için herkes kızıyor dalga geçiyor git ev için kredi çek evlen araba al ne işin var okulla diyorlar morelim çok bozuk... AZ KALDI ASKERE GİDİCEM DÖNÜŞTÜ TEKRAR ESKİ İŞ YERİME BAŞLICAM
26 yaşından sonra üniversite okucam diyorum HERKES DALGA GEÇİYOR KIZIYOR BANA motive lazım yoksa askere gidicem ?
Cevapla