Bu sene 12 Eylül gibi okul açılıyor benimde doğum günüm 12 Eylül 1996, Okul açıldığı gün 26 yaşıma giricem.2 yıl okucam
-Maddi imkansızlıktan yarım bıraktım içimde kaldı ilkokul-lise hep okul birincisiydim şimdi sanayide çalışıyorum burada ki insanlar bana uygun değil ben hafta da 1 kitap bitiririm bunlar hayatı boyunca 1 kitap okumamış.
-Birikimim var kendi paramla okucam işi bıraktım sınav hazırlığı için herkes kızıyor dalga geçiyor git ev için kredi çek evlen araba al ne işin var okulla diyorlar morelim çok bozuk... AZ KALDI ASKERE GİDİCEM DÖNÜŞTÜ TEKRAR ESKİ İŞ YERİME BAŞLICAM
-Maddi imkansızlıktan yarım bıraktım içimde kaldı ilkokul-lise hep okul birincisiydim şimdi sanayide çalışıyorum burada ki insanlar bana uygun değil ben hafta da 1 kitap bitiririm bunlar hayatı boyunca 1 kitap okumamış.
-Birikimim var kendi paramla okucam işi bıraktım sınav hazırlığı için herkes kızıyor dalga geçiyor git ev için kredi çek evlen araba al ne işin var okulla diyorlar morelim çok bozuk... AZ KALDI ASKERE GİDİCEM DÖNÜŞTÜ TEKRAR ESKİ İŞ YERİME BAŞLICAM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer