Arkadaslar cok kararsizim sinava az kaldı. Sosyal h. istiyorum ama issiz kalirsin deniliyor. Evet bir cok yerde calisma imkani var ama torpil deniliyor. Yani ben diplomamami yuksek tutarak birde dil ogrensem yine de issiz kalir miyim. Lutfen bilgilendirin beni eger aranizda bu bolumu okuyan ya da mezun varsa daha iyi olur
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dil öğrenmesen de olur. Sosyal çalışmacı olarak adliyelerde çalışabilirsin. Torpil işleri hızlandırır
Torpillik gibi bir durum asla yok keske olsa. Dil ogrenmekte hani cv felan bakiliyor ya o acidan dedim daha iyi olur
Hayır kesinlikle en çok atanan meslek
Emin misin ? Atama olarak sıfır bi bolum ve puani da yuksek arti puana gore kontejanda cok cok az. O yuzden atanmada gozuum yok.
Özelde de imkan var
Ama çok zor bir bölüm
Evet özel icin daha iyi bi bolum. O yuzden kendimi gelistirmem lazim. Nasil bir zorlugu var yani bu bölümun icinde misin yoksa
Evet ben acıktan okuyorum dersleriok zor
4 yilliga gecis dusunuyor musun peki dgs
İlerde belki
Eger bende olmazsa cunku sozel ogrencisiyim ve mat 2 yapamiyorum. Eger almazsam 2 yillik dusunuyorum. Ama dgs korkutuyor
şu an pamuk üretiyorum kazancımda iyi çok şükür alırsam diploma olsun die alirim
Anladim peki dersler zor mu bunfam bahseder misin
Ewet çok zor
Kıbrısta ingilizce öğretmenliği okuyan biriyle ingilizce sınavına girdik telefonlardan çeviri programları kullandık ama yinede gecemedim çok zor
Guzel bir isin var ve niye bu kadar bolum secrin daha rahat secmedin okumasi kolay
Boyle zor diyince gozum korktu benimde
Öncelikle amacım pilot olmaktı gözlükten olmayınca saldım okulu ve ilk önume çikanı sectim ve iyi bir meslek secmişim
Oo pilot guzel bir meslek. Nasip kismet diyoruz iste. Su an sen hem okuyip hem caliisyorsun sanirsam zor degil mi
Hayır tabikide kendi işim oldugu için
Kardesim valla kendi isin var guzelde kazaniyorsun ne diye stres sıkintıya giriyon bos ver. Ama yine takdir editorum seni diploma almak istiyorsun okumaya calisiyorsun.
Teşekkür ederim aynen diplomam olsun bi kenarda
Ne diyim Allah daha cok versin. Bende iste boyle stres sıkinti el de avucta bir sey yok surunuyorum
Allah gönlüne göre versin inşallah