Sosyal hizmetler okusam işsiz kalır miyım?

Arkadaslar cok kararsizim sinava az kaldı. Sosyal h. istiyorum ama issiz kalirsin deniliyor. Evet bir cok yerde calisma imkani var ama torpil deniliyor. Yani ben diplomamami yuksek tutarak birde dil ogrensem yine de issiz kalir miyim. Lutfen bilgilendirin beni eger aranizda bu bolumu okuyan ya da mezun varsa daha iyi olur
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sosyal hizmetler okusam işsiz kalır miyım?
Cevapla