Apartmandan bozma üniversitelerin eğitimi itibarsizlastirmasi hakkında ne düşünüyorsunuz?

2006 yılında 2 yıllık bir MYO'na giremeyen tipler bu mezbahaneden bozma okullarda hukuk fakültesine gidebiliyor , adalet sistemini böyle kişilerin vasatliğiyla sağlamak ileride çok ciddi sorunlara yol açacaktır bunların çoğunun Adalet ve eşitlik arasındaki farkın bile bilincinde olmadığını görebiliyoruz 4 işlemi kafadan hesaplayamayan kişilerin üniversite mezunu olması bizim bitirdiğimiz diplomaları da ister istemez itibarsizlastiriyor
Apartmandan bozma üniversitelerin eğitimi itibarsizlastirmasi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla