Kullananlar ve bilgi sahibi olanlar yazabilir mi acaba?
Hangi model ve marka tavsiye edersiniz?
Cam özellikleri nasıl olmalı?
Hangi model ve marka tavsiye edersiniz?
Cam özellikleri nasıl olmalı?
Benim yaklaşık 10 tane gözlüğüm var
Fakat camını sen kendin seçmelisin. Siyah cam koyu gelebilir kahve cam kullanabilirsin gibi gibi. Polarize cam ve uv ışıkları kesen bir cam olmalı. Güneş gözlüklerini sağlık bakanlığının denetlediği yerlerden al.
Atasun optikten almayi dusunuyorum numarali gozlugumu de oradan aldim.
Mustang için ne dersin?
Gidip baktigimda bana uyan cerveve o oldu gibi.
Mustang camı kendinde UV barindiriyormuş herhalde polarize ve antrefileyi de ekletirim diye dusunuyorum.
Sen ne dersin?
Yani oradaki calisana sordum. UV ozelligi varmis kendi caminda. Ekletmeye gerek yok dedi UVyi.
Atasun optik iyi mi sence?
Tavsiye edebilecegin marka var mi
Atasun optik?
Cevaplayabilir misin?
Nereden almalıyım peki?
Şu an kullanmakta olduğum gözlüğü atasundan alarak yanlis mi yaptim yani...:/
Bakanligin denetledigi optikcileri nasil ogrenebilirim?
Yazabilir misin?
Sen kendin nerelerden aldin hangi markayi hangi optikçiden aldin biraz anlatsana.
Hangi firma hangi optik?
Ben bir tane seçtim ama yakisti mi bilmiyorum fotograf da atamiyorum sen mesaj atsan da fotoyu oradan atsam yorumlasan nasil olur?
Profile ekledim yorumlarsan sevinirim.
Profilimi yorumlar misin rica etsem?
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?