Kafayı yiyicem cıkmazdayım bana lütfenantıklı bir şey söyleyin?

Ben 25 yaşındayım.2017 de istediğim üniversite ve bölümü kazandım çok fazla emek verdim iki senede kazandım. ama aile fertlerim maalesef izin verdiler gitmeme bu yüzden onları asla affetmiycem özellikle babamı. psikolojim bozuldu. simdi ise açıktan hiç istemediğim halde iki yıllık ilahiyat mezunuyum bı boka yaramaz zaten istemiyordum ama dediğim gibi bozuk bı psikolojiyle okudum. Şu an bostayim babam olacak adam şimdi de kpss ye çalış diyor çalışıyorum da ama ben bu iki yıllık bolumle ne olucam ki. diyanette falan çalışmak hiç istemiyorum. yani kaldım öyle napmam lazim. bu yaştan sonra üniversite ye gitmek abes olur ama para da kazanmam lazım. off Allah'ım niye bukadar çıkmaza soktun ki beni. halbuki çok da dua etmiştim. arkadaslar gerçekten durumum çok ciddi. bir şeyleri basarmislen bildiğiniz ben yerlerdeyim şu an. onumu göremiyorum. tum arkadaşlarım bı yerlerde bense napicagimi bilmiyorumm. yok yere geriden gidiyorum ama gidemiyorum da bı ilerleme olmuyor
Kafayı yiyicem cıkmazdayım bana lütfenantıklı bir şey söyleyin?
Cevapla