Ünideyim asosyal biri oldum kimseyle konusmuyorum b. ktan bi uni hayatı eğlence 0 var mı benim gibi?

Kendimide gosteremiyorum derslerde ozgüvensizlik diz boyu sınıfıma hiç ısınamadım okulu dondursam mı son sene... sizce?
Ünideyim asosyal biri oldum kimseyle konusmuyorum b. ktan bi uni hayatı eğlence 0 var mı benim gibi?
Cevapla