Sivil havacılık kabin memurluğu bölümü önü açık mı?

Lisede çocuk gelişim okudum, çocuklardan soğudum. Masa başında çalışmayı sevdiğim için bilgisayar bölümü okucaktım, vazgeçtim. Sağlıkla uğraşamam, çok fena kan tutuyor.
Aklıma takıldı kabin memurluğu niye okumuyorum? Hem 2 yıllık hem de ingilizce öğreniyorum şu an. Akıcı şekilde konuşurum, boy pos güzellik, makyaj hepsi var. İllaki iş bulurum. 35 den sonra işsiz kalabilirim ama o yaşa kadar bir bölüm daha bitiririm.
Sadece gözüm miyop sağ 3.25 sol 2.50 bir sorun olur mu? Sizce güzel meslek değil mi heveslendim şimdi 🤗
Sivil havacılık kabin memurluğu bölümü önü açık mı?
Cevapla