24 yaşında üniversiteye başlamak çok mu geç arkadaşlar sizce?

Arkadaşlar soru başlıkta , yaşım 23 ama üniversiteye 24 yaşında başlayacağım sizce geç mi? Hedefim Ankara Hukuk kazanıp savcı olmak muhtemelen de 28-29 yaşında Savcı olacağım ben geç olmadığını düşünüyorum. Sıradan bir okul okuyup işsiz kalacağıma Türkiye'nin en iyi okulunda okur Savcı olurum diye düşünüyorum. Matematik hesabı yaptığımda bir şey değişmiyor sizin düşünceleriniz nelerdir? Çok güzel hedeflerim ve hayallerim var çok idealistimdir. Hayallerime ulaştığım zaman belkide iyikene bir kaç yıl kaybettim diyeceğim.
24 yaşında üniversiteye başlamak çok mu geç arkadaşlar sizce?
Cevapla