ALES nasıldı? Hız ölçen bi sınav olduğunu yeniden kanıtladı bence? Sizcee?

Heyyooo. Ben geldim. Ales nasıl geçti kritiğe buyrun..
Ben öncelikle ilyas başta olmak üzere, lemi, mine, özge ve nidaya, ve tabii ki zehraya selam etmek istiyorum.
Othello, kafka, derrida, camus ve daha nicelerine de selam olsun..
Bi sözelci olarak keşke matematikten başlasaymışım daha çok soru yapardım, o paragrafları hazırlayanlar karşısında eğiliyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
"Othello Sendromu" sorusunda milletin aklına eski sevgilileri, toxic ilişkileri gelmiş benimse aklıma direk kadın cinayetleri geldi bence bu ikisi -acı bir gerçekle- ölümüne kapışır..
Sizin dalıp gittiğiniz sorular oldu mu?
ALES nasıldı? Hız ölçen bi sınav olduğunu yeniden kanıtladı bence? Sizcee?
Cevapla