23 yaşındayım seneye 2 yıllık üniversite okumayı düşünüyorum. Zorlukları olur mu sizce?

İnsanların ne düşündüğü umurumda değil. İstediğim bölümü yıllar geçse de okumayı puanımın yettiği bölüme okumayı tercih ederim.
23 yaşındayım seneye 2 yıllık üniversite okumayı düşünüyorum. Zorlukları olur mu sizce?
Cevapla