Acikogretim sınavlarında üstten ders aldığında diğer notlarla aynı zamanda mi aciklaniyor yoksa farklı bı tarihde mi?

Üstten ders aldım açıköğretim okuyoru Anadolu üni de fakat 3 dersim de sıfır acaba gerçekten de sıfır mi aldım ya da kodlarken mi hata yaptım hatırlamıyorum. ya da farklı bir tarihte mi aciklaniyor ona göre itiraz edocem sınav sonucuma bilen varsa fikrini beyan edebilir mi lutfennn
Acikogretim sınavlarında üstten ders aldığında diğer notlarla aynı zamanda mi aciklaniyor yoksa farklı bı tarihde mi?
Cevapla