4 üniversite diploması olan birisi sizin gözünüzde daha elit, daha mı ileridir?

4 lisans diplomam var, yl da var ama onu saymıyorum. Sizce nasıl birisi gibi duruyorum bunu diyince? Bazı kişiler duraksıyor duyunca ve elit diye dalga geçen oluyor :D
4 üniversite diploması olan birisi sizin gözünüzde daha elit, daha mı ileridir?
Cevapla