Okul öncesi öğretmenliği okuyorum ama tiyatroya ilgi duyuyorum. Öğretmenlik çok sıkıcı ve amaçsız geliyor?

Tiyatroya gidiyorum haftada 2 gün eğitim alıyorum ve yaşadığımı orada hissediyorum. İleride öğretmen olarak görev yaparsamda çok sıkılacağımı düşünüyorum. Bu yanlış mı?
Okul öncesi öğretmenliği okuyorum ama tiyatroya ilgi duyuyorum. Öğretmenlik çok sıkıcı ve amaçsız geliyor?
Cevapla