Yüksek lisans tezi yapmış ya da yapmakta olanlar, tezinizi ne kadar sürede bitirdiniz? Sizce üç ayda ne kadar ilerleme sağlanır?

Birinci bölümü bitirdim ama eksikleri var. Üç bölümü üç ayda bitirebilir miyim?
Yüksek lisans tezi yapmış ya da yapmakta olanlar, tezinizi ne kadar sürede bitirdiniz? Sizce üç ayda ne kadar ilerleme sağlanır?
Cevapla