Kusurlarım boşluktan mı geliyor yoksa bunlar bir kusur olabilir mi?

24 Yaşındayım ortaokul mezunuyum, pek bir iş tecrübem yok, ehliyetim yok, boyum 155, arkadaş çevrem yok denilecek kadar az, erkek arkadaşım oldu ve çok sürmedi ilk buluşmadan sonra ayrıldık. Hayatta hep eksik ve geç kalmış gibi hissediyorum. Güzel geçmesi gereken günlerim boşluk hissiyle geçiyor. İnsanlarla diyalog kurmak bile zor geliyor, isteksiz oluyorum. Liseyi açıktan bitirsem, üniversite için yaşım çok büyük mü sizce?
Kusurlarım boşluktan mı geliyor yoksa bunlar bir kusur olabilir mi?
Cevapla