Tıbbi labaratuvar teknikerliği mi , Tıbbi görüntüleme (Radyoloji) mi?

Her iki bölümünde özelde okuyabilirim puan açısından sıkıntı olmaz ve kocaelide oturuyorum iş açısından da sıkıntı olmaz fakat maaş ve kolaylık açısından hangisini tercih ederseniz bilgisi olanlar lütfen yazsın
Tıbbi labaratuvar teknikerliği mi , Tıbbi görüntüleme (Radyoloji) mi?
Cevapla