İşe girip çalışmak çok korkunç geliyor napıyım?

23 yaşındayım üniversiteye gitmedim ama lisede saglık okudum 2 kez girdim işe 2sindende 1 ay olmadan çıktım hele bir tanesi tam tecribe sahibi olunacak bir yerdi ama yapamadım 2 hafta dayanabildim.. bide sevmiyorum pek meslegimi. Asosyalim çekingemim sessizim hiç atılgan degilim kendi insan ilişkilerim iyi degil yapamıyorum yanii ailemde sürekli baskı yapuyorlar işe gir kpssye gir şuraya gir biz bulalım tanıdıklardan diyorlarda öyle olsa çıksam yapamasam ailemde mahçup olucak. Yapamuyorum yanii napıcam ben hiç bilmiyoeum bi fikir verin bana?
İşe girip çalışmak çok korkunç geliyor napıyım?
Cevapla