Notunu vermeyen öğrenci hakkında ne düşünürsünüz?

bu öğrencide istemez miydi sürekli gezip tozmak derse geç gelmek hatta ilk derse girmeyip bir güzel kahvaltı yapmak uyumak eğlenmek ama o emek harcıyo idealleri var ve bir takım öğrenciler onu aşşağılıyor kızıyor notunu vermedi diye tamam bilgi paylaştıkça artar ama ders çalışmayan öğrencide düşük almalı... almalı ki emek neymiş öğrensin... uyumayıp gözleri kan çanağı olmak neymiş öğrensin... öğrenmezse nasıl empati yapacak... empati şart
Notunu vermeyen öğrenci hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla