İlk okul 1 . sınıftan beri matematiğim kötü üniversite kazanmak için ilk okul konusu türü matematik çalışmam mı lazım önce?

İlk okul 2. sınıftan beri matematiğim kötü üniversite kazanmak için ilk okul konusu türü matematik çalışmam mı lazım önce
? Yoksa. Sadece üniversite de çıkacak konulara mı çalışayım sizce ankete katılmayı unutmayın ve görüş yapmayı da unutmayın #eğitim#kariyer#iyi#günler#sinan#kaygısızKızlar Bir Adım Öne
İlk okul 1 den beri olan konulara çalış
Ortaokul 1 den beri olan konulara çalış
Lise 1 den beri olan konulara çalış
Lise 3 ve lise 4 den beri olan konulara çalış çalış
Sadece ayt ve tyt üniversite sınavı konuları çalış çalış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlk okul 1 . sınıftan beri matematiğim kötü üniversite kazanmak için ilk okul konusu türü matematik çalışmam mı lazım önce?
Cevapla