Mu olmak gerekiyor? Gülmeyin ya sadece evde amatör spor yapıyorm ve 6 kilo fazlam var, tecrübesiz de olur yazıyordu diye başvurdum
Decathlon part time spor lideri pozisyon 😃Paraya ihtiyacım var ve eve yakın diye düşündüm, bilgisi olan var mı? spor etkinlikleri düzenlenecekmiş , o ne alaka?
Decathlon part time spor lideri pozisyon 😃Paraya ihtiyacım var ve eve yakın diye düşündüm, bilgisi olan var mı? spor etkinlikleri düzenlenecekmiş , o ne alaka?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Merhaba, bence çok saçma yani tamamen bu kritere göre alamazlar. Bir arkadaşımızın da dediği gibi etik olmaz ama bu tarz işler için dış görünüme elbette şöyle bir bakarlar. Ama siz şansınızı deneyin yani işinizi iyi yapacağınıza onları inandırırsanız bu iş neden olmasın? Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Bilmiyorum ama işe alırken etik olmadığı için belli etmeselerde alacakları elemanları fiziksel özelliklerine göre değerlendirecekleri kesin. Dechatlona her gittiğimde mutlaka bi çalışana aşık oluyorum. 😂
Ciddi mi😂evet erkekler de yakışıklı
Ben de güzelim ama sorun biraz kıvrımlı olmam 🤣
İşe alınırsan şube bildir 😅
Tamam😂🙈
Güzel haberlerini bekliyorum o zaman 😇
Şansını dene. Fazla kiloları olan kadın sporcular da var. Yani bu dinin için bir engel değil
Ayy çok teşekkür ederim ya dalga geçerler sandım burda😂🙈
*senin
Bu dalga geçilecek bir konu değil ki... Herkes toplum nezdinde eşittir. Bunu dalga malzemesi yapan zaten insan olamaz. Kendine güven, o özgüvenle de başvunu yap
Tamam haklısın 😇 teşekkür ederim