Büyük şirketlerde personel alımı nasıl oluyor?

Birçok şubesi olan şirketlerde personelleri insan kaynakları direk kendisi alıyor mu yoksa tek tek personelleri patrona sorarak mı alıyorlar?
Büyük şirketlerde personel alımı nasıl oluyor?
Cevapla