Hiç temelim olmadığı halde sadece 20 gündür çalışarak geçen senenin sınavını yaptım bugün tytden 196 aldım. İyi mi sizce?

Okul puanı hariç bu puan. Ona göre yorum yaparsanız sevinirim. Okul puanı ile 232 filan
Hiç temelim olmadığı halde sadece 20 gündür çalışarak geçen senenin sınavını yaptım bugün tytden 196 aldım. İyi mi sizce?
Cevapla