+1 yılPrivate banking portfolio manager - 6400 + senelik prim ortalama 8900 tlye geliyor. Gel gelelim değer mi?
-Saçımın arka tarafı döküldü
-Antidepresan kullanıyorum
-Günde 50 nin üzerinde küfür yiyorum ve haklısınız diye cevap veriyorum.
-Eve gittiğimde eşime ayırabildiğim sağlıklı zaman dilimi maks 2 saat çünkü pestilim çıkmış oluyor.
-Yaz tatilinde, elimde ipad foreks ekranı açık 17:30 a kadar piyasa takip edip o saatten sonra denize giriyorum.
-Telefonum çekmiyordu cümlesini kurabilecek lüksüm yok.
Karar sizin?01 Yorumla
Soran+1 yılfelaket.. Olsun ne hoşturki emek veriyorsunuz.. ALLAH arttırsın yormasın daha fazlada..
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yıl`Bir saat 100 $ sen istiyor duj verecek 500 $ `
https://www.youtube.com/watch?v=l0dVI6idwxI#t=5567
Diyen kiz cikarsa evlenme teklifi edecem :D
Tercihen *-*03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl1:32:50 de basliyor :D
Soran+1 yılahaha izleyeceğim şimdi :D teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılbu kiza cidden asik olmustum ya :( :D
+1 yıl1500 euro bahsisleride sayarsak 1600-1700 arasi sekiyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılhadi hayırlısı bir bayan için hoş bir mebla inşallah zamanla yükselecek
- +1 yıl
Yurdun disi efendim @bomanti
+1 yıltorbacıyım 10000 tl civarı..
06 Yorumla
Soran+1 yılelini öpem abla :DDDDDDD
- +1 yıl
azmış esrar satıorsun sanırım trafiğinde pek yoğun değil herhalde ben taş veriyorum gecede o kadar kazanıyorum.. ^_^
Soran+1 yılYapma abi büyüksün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
yur disinda özel bir sirkette muhasebeciyim, euro olarak vergiden sonra elimize gecen 3250 euro. aman fazla felan demeyin, ev kirasi 1200 euro, aylik yemek, icme, yol parasi, ihtiyac felan aybasini zor getiriyoruz.
05 Yorumla
Soran+1 yılanlıyorum olsun hayırlısı diyelim helalinden işinizi yapıyorsanız sizden zenini yoktur. ALLAH kat ve kat versin
- +1 yıl
Merkel bize bahmiyir :D ahaha
+1 yılnıye nerak ettınnkı :) şimdi gercegı yazsak kazanan var kazanmayan var. amma attın dıyen olur. ıyısımı şöyle dıyım sana ayda ortalama 4bın tl benzım param oluyor sadece. lımango ve markafonıde ürün tedarıkcısız çorba kaynıyor allah şükür
00 YorumlaDeğişiyor bir ay bakiyorsun 1500 bir bakiyorsun 3000 3700 falan pazarlamacılar da bilir prim üzeri calistigimiz için değişiyor is iyi olursa maaşggüzel olur olmazsa bizede maaş yok ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılanlıyorum hayırlısı o zaman..
valla burdakiler gibi çok fazla almıyorum muhasebeciyim daha yolun basındayım bakalım ilerde çok alırsam söylerim )::):):)
12 Yorumla
Soran+1 yılhahaha hadi bakalım inşallah :D
Hırsızım. Gelirim değişiyor be abla. Çelik kapılar ve kameralar ekmek teknemizi elimizden aldı. :)
Özel şirkette Muhasebe ve Finans Müdürüyüm.
Gelirimi brüt mü? net mi?00 Yorumla1.600 malesef yetersiz 60 bin borç var hersey rağmen şükürler olsun
12 Yorumla
Soran+1 yılşükürler olsun inşallah toparlarsınız dua edicem..
Şu anda kırtasiye işi ama sektör değiştirmeye çalışıyorum 1000 tl diyelim maaşa da
01 Yorumla
Soran+1 yılanladım inşallah dahada yukselecek
Özel Güvenlik
Maaş 950
Agi 80
Yol 170
Yemek 125
Mesai 53
:O01 Yorumla
Soran+1 yılgüzel güzel ALLAH arttırsn
+1 yılÖzel bir şirkette muhasebeciyim , 1070,00 tl maaş
35 Yorumla
Soran+1 yılhadi bakalım hayırlısı güzel bir mebla bayan için
- +1 yıl
hahah sağolasın :D nerden icap etti ki @bomanti
- +1 yıl
hayırlısı bakalım , inşallah yılbaşında zam yaparlar , tek ümidim.
+1 yılEv hanımıyım.
iste herifte ne verirse uç beş kenara atıyorum altın yapıyorum çaktırmadan14 Yorumla
Soran+1 yılhahaha iyi iyi :O
- +1 yıl
Alton dustumu ciktimi şekerim
- +1 yıl
@gebere_jakson Düştü bacım :D
- +1 yıl
Eyw bacim
@Bilinmeyenşahıs:)
şu an da stajyer yazilimciyim 1000-2000tl arasi maas aliyorum yaptigim ise gore azaliyor veya artiyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah RABBİM arttırsın :D
+1 yılırıspılık yapıyorum.. lütfen sadece elit bayanlar arasın..
02 Yorumla
Soran+1 yıl:DDD oda iyiymiş
- +1 yıl
biz ekmeğini taştan çıkartanlardanız asıl alın terini biz döküyoruz..
+1 yıl2800 avro maas. 400 avro kira 230 avro kalorifer. 260 avro sigorta. 500 avro mutfak. 200 avro ulasim. 300 avro cocuklarin masrafi. 300 avro esim ve benim sigara. Elektrik su ve muhtelif masraflar maas bitti
02 Yorumla
Soran+1 yılolsun olsun yetıyor ya helalse sizden zengini yok.
- +1 yıl
Cok sukur kimseye muhtac degiliz
geçen birisi diyodu yeniyim 2 soru hakkım var ama ben 8 soru nasıl soruyorum bilin diyodu gelsin seni göstercem :)
00 Yorumla
+1 yılFreelance olarak web yazılım ve programla yapıyorum aylık ortalam 2000 geliyor
Esktradan günde 8 saat koçtaş'ta M. D olarak çalışıyorum oradan da 1100 tl geliyor.00 YorumlaHem okuyorum hem çalışıyorum. Aylık gelirim aşağı yukarı 1500 tl civarında. Bilgisayar şirketindeyim.
02 Yorumla
Soran+1 yılhey maşallah ne kadar hoş tebrık ederım
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe iş yaptığımı henüz çözemedim sanırım ne iş olursa yapıyorum 2990 tl alıyorum ama genele her ay elime 3350 geçiyo fazlası var yani
01 Yorumla
Soran+1 yılhadi hayırlısı gayet hoş bir mebla kat kat versin rabbim.
Gizli Üye(36-45)+1 yılOzel okulda ogretmenim 2200tl maas aliyorum oda yeni zam geldi gecen sene 2000 di
11 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah ALLAH kat kat versin
meslegim reklam maaşım 4000 tl idi ayrıldım kendi işimi kurdum
02 Yorumla
Soran+1 yılçok hoş maşallah.
Mimarlık ya da iç mimarlık düşünüyorum. Henüz alıştırma aşamasındayım :)
02 Yorumla
Soran+1 yıliç mimar olun derim çok zevklidir.
+1 yılTurizmciyim vergi mükellefiyim elbette kazancımı söylemem okadar barzo değilim.
03 Yorumla
Soran+1 yılyahu söyleyin ama merak ediyorum...
- +1 yıl
Katiliyorum kardeş öyle heryerde soylenmemeli..
Maşallah burada da herkes mudur mühendis 5 binler 10 binler havada ucusuyor.. - +1 yıl
Kediyi merak öldürür kız :)
- Eğitim & Kariyer konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi ben hem çalışıyorum hem okuyorum hangisine cevap vereyim :O :D
05 Yorumla
Soran+1 yılikisinede ayrı ayrı :D
- +1 yıl
Az la benim maaşım 1100 TL aylık alıyom :( Kamu yönetimi 4 e geçtim açıköğretim Dersaneye gidiyoruöm yaptığım iş esnaflık sevmiyorum devlet dairesinde ya da düzgün fabrikada temiz işte çalışabilmek için okuyorum
- +1 yıl
sayın @merttt_54 esnaflık ta kolay değil be ben vazgeçtim herşeyden saatin bellisiz vergisi algısı... Ben artık bir yerlere gelmek istemiyorum yaş 30 a ramak kaldı bir 30 sene daha yaşayacağız en fazla geçinecek kadar maaşım olsun saati belli işim olsun yeter bana ;)
+1 yıl1600 Tl maaş aliyorum.
Halkla Iliskiler uzmaniyim ama amelelik yapiyorum simdilik.12 Yorumla
Soran+1 yılhayırlısı inşallah zamanla yükselcek
- +1 yıl
Insallah.
Hukumet degisirse bizde hakkimizi aliriz.
Lağn adam günlük 200-700 arası değişiyor yazmış mg. Torba mı koyuyormuş taksimde nabıonuş o. Töbeeeeeee
02 Yorumla
Soran+1 yılahahahhhah :DD
+1 yılArkadaş 1500 tl'den aşağı maaş alan yok, en aşağı da mühendis anasını satayım :D Biz yaşamayalım o zaman :D Asgari ücretle yaşamaya çalışan biri gibi hissettim kendimi şu an :D
00 YorumlaAğır işsizim..
*Ayrıldığım şirkette 3.500 TL alıyordum..10 Yorumla
+1 yılbir iki aya kamuda mühendis olucam nasipse 3000 civarı alacağım. Bereket versin :)
00 YorumlaProfesyonel kiralık katilim , normalde 50 60 bin tl, mevsiminde 200 300 bini buluyor ama sigorta yok ya o sıkıntı
00 YorumlaPolis Memuru... Maaşım da belli yani söylememe gerek yok
02 Yorumla
Soran+1 yılevet evet.. ALLAH arttırsn
Sektör fotoğrafçılık. Erkeğin maaşı bayanın yaşı sorulmaz mış ;)
03 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaşındayım sende maaşını söyle ahahahaha :D
Soran+1 yılhangi mesleğin ne şekilde ne maaaş aldığını merak ediyorum
niye maaşı yüksek birisi çıkarsa ona mı asılacan :)
12 Yorumla
Soran+1 yılahaha içimi okudu :DDD
Bayan kuaforu 2200 burdan bayan patronuma sesleniyorum maaslara zam istiyiruz
02 Yorumla
Soran+1 yılkuaföre göre gayet iyi
+1 yılDisarda o kadar asgari ücret az diye ağlayan millet kim
13 Yorumla- +1 yıl
Ev hanimiyim evden butik pasta özel gün kurabiye ve cupcake yapip satiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılSiizn çok küfür ettiğiniz Türk telekomda arıza şefiyim arıza kayıtlarını teknik personele yönlendirmekle sorumluyum. Maaşı gizlidir :)
01 Yorumla
Soran+1 yılhahahaha nedenmiş yaaaa gizlemeyinnnn :D
4000-4500 arası değişiyor ayakkabı işiyle uraşıyorum :)
02 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah :)
+1 yıltest çözüyom gün boyu net tv izlemekle geçiyo kanka :D
02 Yorumla
Soran+1 yıliyiymiş kanks ilerde iyi maaş alırsın inş
- +1 yıl
inşallah tatlım :D
Hem dalgic hem mühendislik yapıyorum maaş söylemeye gerek yok
01 Yorumla
Soran+1 yılsöyleyin gerçekten merak ediyorum..
Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı. Ben çalıyorum değişiyor günlük yaklaşık 200-700 tl arası değişiyor sigorta ve yemek yok ama rahat iş
02 Yorumla
Soran+1 yılOhh ne güzel vallhi.. ALAH arttırsın.
+1 yılKalifer teysat izolasyonu sac kaplama (
İş Ortaklığı02 Yorumla
Soran+1 yılRABBİM arttırsın güzel yerlere gelin inşallah
- +1 yıl
Allah razi olsun inşallah allah herkese bir meslek ve bir rısk verir şükürler olsun ki bu günümüze geldik
Elektronik mühendisiyim koç holding de çalışıyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah :)
Aşçıyım maaşımı söylemem ayıp :) biz sizin yaşınızı soruyormuşuz :P
02 Yorumla
Soran+1 yılhııı 19 yaşındayım ne varmış :D
dilencilik yapıyorum kimse para vermiyor başka iş yapmaya karar verdim :'((
05 Yorumla
Soran+1 yılhadi bakalım inşallah bulursunuz kendinize göre bir işş :D gerçi bir dilencininde internetlerde dolaşması pek çelişkilimsi
Soran+1 yılahaha kıyamam :'( :D:D
Gizli Üye(36-45)+1 yılmaaşım yok ama aylık kazancım 120 asgari ücretlinin bir aylıgı kadar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılProfesyonel Voleybolcuyum. Ortalama kazancım 6.500 ile 8.000 arası.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMeslektaşım :) Hangi takımda acaba
Gizli Üye(30-35)+1 yılözel eğitim kurumunda Fizyoterapistim. piyasa az çok belli miktarı söylemeyeyim :)
03 Yorumla
Soran+1 yılsöyleyin yahu gerçekten hangi mesleğin ne şekilde ne kadar kazandığını merak ediyorum.
Cevap sahibi+1 yıl4600 ocaktan itibaren 4900
Cevap sahibi+1 yılgizliye kaçtım çok görgüsüz gibi hissettim :(
TMF Yarış pilotuyum. Yarışa göre değişiyor ayda 7000 8000 civarı var.
00 YorumlaKendi vincim var operatörluk yapiyorum 7.500 binlira aylik
02 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah :D güle güle harcayın.
Maaşımı söyleyerek gorgusuzluk yapamam. asgari ücretle çalışan kardeşlerim var
02 Yorumla
Soran+1 yıl:S ne alakası var sadece merak yahu..
+1 yılameleyim ben maaş belli değil bazen ırgata falan gidiyorum tarlaya :((
02 Yorumla
Soran+1 yılüzülmeyin helal kazanıyorsunuz işte bundan ötesi yokkii.
- +1 yıl
tabiki çalmaktan iyidir
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇalıştığım iş ve internetten kazandığım parayla 4500-5000 arası değişiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah internette ne yapıyorsunuz peki?
Cevap sahibi+1 yılKendi bölümümle çok alakasız işler yapıyorum. daha azına okuduğum bölümde çalışmak isterdim. sitelerim var ordan geliyor ek gelir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılStajdan geldim 3 aylık 3000₺ olur mu:D 3 defa daha yapcam:)
01 Yorumla
Soran+1 yılgayet güzel maşallah :D
+1 yılScript Coder
Oturduğum yerden 300-400 kazanıyorum
yakında Slaystuck'u gün yüzüne çıkarıcam.00 YorumlaÖğrenciyim, toptan şal satıyorum gelirim oldukca yüksek
00 Yorumla
+1 yılPsikoterapist ve yaşam koçuyum aylık 5.000 tl maaş alıyorum...
01 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah :)))
Gizli Üye(30-35)+1 yılhaftada 4 gün pazara gidiyoum kanka günlük 50 tl :D
02 Yorumla
Soran+1 yıliyi iyi iş görür
Cevap sahibi+1 yılSen hangi meslekte çalışıyorsun ve ne kadar alıyorsun sana da soralım :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılEsnafım kışlı yazlı yaptığım işe göre değişir en düşük ortalama aylık 3000 yaz ayları 10000 civarı.
01 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah kat kat versin rabbim.
bir şirkette genel müdürlük yapıyorum maaşımı yazmıyayım burdan şimdi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıltam zamanlı bir işim var ofis ortamında calıstıgım, ek olarak isteğe bağlı jigololuk yapıyorum hatrı sayılır miktarda kazanıyorum.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.
+1 yılMesleğimi yapmadığım için asgari ücret alıyorum :)
128 Yorumla
Soran+1 yılmesleğiniz neydi?
- +1 yıl
Yazılımcı :)
- +1 yıl
üni mezunumusunuz sakaryalim?
- +1 yıl
evet @ismimmismimyok
- +1 yıl
ne iş yapıyosunuz nasıl bir firmada çalışıyosunuzki? üni mezununa asgari ücret veriyo utanmazlar :((
- +1 yıl
@ismimmismimyok
Benim derdim az olması değil.. Helalinden olması..
Çoluğum yok çocuğum yok. Dolayısıyla bakacağım sorumlu olduğum kimse yok. Bana yetiyor maaşım..
İşyerimi arkadaşlarımı ortamımı seviyorum.. - +1 yıl
çookk güzel düşünüyosunuz. az olsun helali olsun. kafa rahat olsun mutlu olunsun
ama yinede insan hakkını alabilse keşke (
sanırım yeni bir iş. kısa zamandır ordasınız. - +1 yıl
@ismimimismimyok
Aksine uzun zamandır burdayım...
6 yıl oldu :) - +1 yıl
@ismimmismimyok
- +1 yıl
uuvvvvv :(((( 6 yılmııııı?
2008 den beri çalışan kisiye asgari ücretmi reva görülür, Allah ım :(
kalbiniz temizmişki yinede sikayet etmiyosunuz.. Rabbim hidayet versiin (
merak ettim gerçekten. ne üzerine bir firma ki bu? isme gerek yok - +1 yıl
@ismimmismimyok
Aza kanaat getirmeyen çoğu bulamaz der atalar. Şükür etmeyi bilmezsek Rabbin rızasını hiçbir zaman kazanamayız :)
Hangisi daha önemli..
Bu dünyanın 3 kuruş fazla parası mı Rabbin rızası mı? :)
Ayrıca Firmada değilim..
Taşeron işçi sıfatında masabaşındayım :) - +1 yıl
cok dogru. cokk
bende hep öyle düsündüm. zamaninda razı oldum sabrettim ama artik hakkımı kazaniyorum. iyiki şükretmeyi bilmiş sabretmişim diyorum.
isyan etmedigimizde sükretmeyi bildiğimizde Cenabı Allah rızkımızı esirgemyo.
inşaat üzerine iş yapan bir yer kesin. hep onlar bu taşeron uyulamasına gidiyolar :(( - +1 yıl
@ismimmismimyok
Bağa bak. Zate Karadeniz damarum atti.. fırça atmayim sağa şindi.. :D
Tahmin etmayi bırak da ya.. Sağa ne... - +1 yıl
aman kizmayalim :)
bende karadenizliyim ala ala :)
merak ettum. hangi is olursa olsun. bu zamana dek 6 yıllık calısana asgari ücret verene pek rastlamadumda.
dedum nasıl bir yer. ne üzerine is yapan bir yer böyle yapabilir. ( - +1 yıl
giresunlusun herhal )))
bizde Of luyuz haaaaaa. bizum damarimuz daha beterdur :)) - +1 yıl
@ismimmismimyok
Ben Giresunlu değilim.. Ben Karadeniz'in incisindenim.. Senun Ofliluğun bağa sokmez... - +1 yıl
sinop :)))
sinoplular çook masuuum sessiz zararsiz olurlar daa :)
korkmadum :)) - +1 yıl
@ismimmismimyok
tüüü.. Karadeniz'in incisi diye sen Sinop'u mu biliyorsun
Sen çakmasun belli oldii. - +1 yıl
işte şimdi olmadi. baa çakma demeyecedun.
herkes kendi yeruni inci inci deyi tanıtayi. e laf da çıkmuş. inci sinop deyi?
o zaman ünyelisun senn? ünyelilerde inciliği sahiplenii :))) - +1 yıl
@ismimmismimyok
Hay gaybananun uşaği... Bilmiysan ben oğreteyim..
Karadeniz'in İncisi, başkenti TRABZON'dur...
Bunu bilmeyisan sen çakmanun hasisun hasii...
Kalmiş bağa bide benlan çene yaruşturmağa uğraşeyi.. - +1 yıl
ha ha haaa :)))
hangi kitapta yazayi o? :)
benum esim da trabzonli. hemi daaa. en cüzel yeru. araklı dadur. amma velakiinn. kendusi bu güne deyii biz incisiyiizz diya hava atmadi :))
bence sinop :D :D - +1 yıl
@ismimmismimyok
Hıh...
Kime sorsan Karadeniz deyince akluna Trabzon gelur..
Senun gibi çakmalar hariç. - +1 yıl
ablam. seni sevdum ama
halaaa çakma deyiiin :((((
atina eşek demdumki ( cogumuz sinop inci deruz. demak sen sinop a gitmedun.
ayancık gerze türkeli.. offff gitde görrr - +1 yıl
ablam Allah kolaylık versın.
muhabbetine coookkkkkkkk sagoll - +1 yıl
@ismimmismimyok
Ben Sinop'a da gittum.
Ama Trabzon'umun yerini kimse alamaz çakma Ofliii... - +1 yıl
@ismimmismimyok
Bişi değil çakma Ofli..
Hayden sağlicakla kal.. :) - +1 yıl
sende kal sağlıcakla karadenizun çakma incusi :)
yine yazarum soralari haa.
kardeşimsun :) - +1 yıl
@ismimmismimyok
Höst! Çakma incisiymiş...
Gizli Üye(30-35)+1 yılsezondan sezona değişiyo ilkbahar yaz 10 bin 15 bin falan kışın 2 3 bin civarı
02 Yorumla
Soran+1 yılmaşallah rabbim arttırsın
Cevap sahibi+1 yılrabbin arttırmıyo be canım çalışıp kendimiz arttırıyoz rabbin arttırsaydı onca yoksul insan var aç dolaşıyo onlarınkini arttırsın benimkine lüzum yok
- Devamını Gör (62)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar