170 çalışma bakanlığına a101 i şikayet ettim 3 ay sonra döndüler?

Arkadaşlar şu an çalışma bakanlığında bütün mağaza personeli olarak bizi topladılar bekliyoruz tek tek alcaklarmis sanırım ne yapmamız lazım şikayet degerlendiriliyor mu? Şikayet etsek bir şey kazanirmiyiz?
170 çalışma bakanlığına a101 i şikayet ettim 3 ay sonra döndüler?
Cevapla