Kopyadan dolayı kınama alma ikinci üni diplomada yazar mı?

Arkadaşlar ben ilk Üniversitemde kopyadan dolayı kınama cezası almıştım ama kopyayı çekerknde yakalanmadım yani orası ayrıda. Neyse şimdi DGS yapacağım DGS ile ikinci üniversite okuduğumda o üninin diplomasında ya da transkrptede da kınama cezası aldığım yazarmı
Kopyadan dolayı kınama alma ikinci üni diplomada yazar mı?
Cevapla