Sıkıldım ben bak, vallahi sıkıldım ve de daraldım, ne diyeceksiniz bana?

Soru biçiminde olsun diye saçma sapan başlıklar atmayan da ne bileyim. Ah KS ah. Yet her daraldım ben bu eğitim sisteminin gereksiz saçma sapan beklentilerinden. İnsan gibi hür yaşamak istiyorummm çok sıkıldııııığııııım. Kafayı yemeden diploma alabilen var mı?Bu ışıltılı hayatı ben seçtim ben.🥵

Bu arada mevzu, derslerin zorluğu değil, saçma oluşu ve de benim tahammülsüz oluşum, gençliğimdeki gibi kafamı verme hevesimin olmaması falan filan. İçimden gelmiyor zar zor yapıyorum kısacası gönülsüz gönülsüz.
Sıkıldım ben bak, vallahi sıkıldım ve de daraldım, ne diyeceksiniz bana?
Cevapla