Yemek verecekmiş ! her gün 7₺ yol parama gidecek küçük market tek çalışacağım ( MECBURUM senet imzalamistim en geç 3 Nisan 'da o parayı ödemem gerekiyor o yüzden sanırım bu işi kabul etmem zorundayım başka günlük para veren yer yok 😔)3 nisana 1000₺ taksidi ödemem gerekiyor 1200₺ olmuş oluyor burada ise baslarsam hemen 😔ailem 5 krs destek yok kimseden isteyemem o parayı
Güncellemeler
+1 yıl
Off küçük bir kız olmak ve anne babadan 0 desteksiz herşeyimi karşılamak çok zor gercekten 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verirseniz sevinirim
Günlük 100₺ ye 11 saat markette çalışmak iyi mi sizce? başlayım mı ise?
Diyir ki 1 ay deneme süresi olacak sonra memnun kalırsam maaş artacak diyor ve sigorta yapacağım diyor küçücük market için sigorta yapar mı sence bana?
Bulamam temizliğe gitmek zorunda kalırım başka günlük veren yer yok , temizlik de tüm ellerim mahvoluyor sabah 8 akşam 5 e kadar çalıştırıyorlar hatta 5 i geçiyor evi bitiremezsen ve Max 150₺ veriyorlar yemeğini kendin alıyorsun bu parayla. Bu arada market 12 saat 11 i yanlış yazmışım
Diyir ki güç gerektiren iş yok karışan eden olmaz tek caliscaksin diyor aslında doğru bı bakima müşteri yokken açar kitap bile okurum 🤷120 ₺ işteyim mı sence? Ama nasıl ikna etmeliyim 10₺ yol parası diyip isteyeceğim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
150 bari olsaydı ya. Saat çok. Ama mecbur kaldıysan evet
Neyapiyim 4 nisana kadar çalışır bırakırım patron beni kullanmış olacak ama 😔
Mecburiyet varsa evet birazcık öyle olacak 😔 Olsun ona da şükür idare edersin..
Bendede 500₺ var şu an 😔
Daha iyi bir iş bulana kadar devam edersin. Yol paramı karşılayın vs dersin belki bir şeyler olur 😟
10₺ de yol parası ver demeyi düşünüyorum sence?
Aynen o öyle mantıklı olur
Diyir ki 1 ay deneme süresi olacak sonra memnun kalırsam maaş artacak diyor ve sigorta yapacağım diyor küçücük market için sigorta yapar mı sence bana?
Yapabilir o sorun olmaz neden yapmasın. Küçücük market diyip geçme yani işleri iyidir belki
Kamera falanda var markette 🤔başlıyorum o zaman?
İşe ihtiyacın varsa başla daha iyi bulabilecek misin
Bulamam temizliğe gitmek zorunda kalırım başka günlük veren yer yok , temizlik de tüm ellerim mahvoluyor sabah 8 akşam 5 e kadar çalıştırıyorlar hatta 5 i geçiyor evi bitiremezsen ve Max 150₺ veriyorlar yemeğini kendin alıyorsun bu parayla. Bu arada market 12 saat 11 i yanlış yazmışım
O zaman burada devam et ya. Şimdilik en azından borcu bir öde de duruma göre bakarsın
Aynen iki hafta çalışıp diyeceğim ben enayi degikim sigorta yatirmiyorsun 900₺ oradan yirttin 141₺ asgari ücret günlüğü hergun 41₺ mı eksik verdin 15 gündür massimi 150 yapmiyorsan bbdiyecegim 💃🤔
15 gün sonra diyeceğim?
Bence deneme süreci için yeterli.
?
Aynen ona göre söylersin işte biraz idare ette
O beni kullanırsa sonrada ortada kalsın burada bir sürü iş dolu kimse 12 saat 100₺ ye çalışmaz mecbur artirrir diye düşünüyorum 😂
Yanii evet. Saat çok zaten o yüzden sıkıntı 😂
Diyir ki güç gerektiren iş yok karışan eden olmaz tek caliscaksin diyor aslında doğru bı bakima müşteri yokken açar kitap bile okurum 🤷120 ₺ işteyim mı sence? Ama nasıl ikna etmeliyim 10₺ yol parası diyip isteyeceğim?
Yasin kaç
20 ne alaka
Markette ćalisacak demi bizim burada serada yomiye yuzlira yani bence o dahaa manTikli
Kaç saat çalışıyorsunuz ki? Ne yapıyorsunuz? Yaşın kaç
şu an zaten başka seçeneğin olmadığını söylüyorsun ee bizden ne tür bir cevap bekliyorsun ki iki hafta idare etcen
Hemen basla, nerdensin sdn
Ne alaka?
Bence iyi hemen baslarim
Şehir
Ne alaka?
Neredesin
Ne alaka?