Şehir dışında okursan, istediğin zaman istediğin şeyi yapabilirsin. İstediğin saatte yatıp istediğin saatte kalabilirsin, aileni haberdar etmeyecek şekilde okulu istediğin kadar kırabilirsin, normalde ailenin yanındayken yapamayacağın, yapmaya çekindiğin her şeyi yapabilirsin. Ama kendi yaşadığın şehirde okursan ortaokuldan, liseden pek de bir farkı olmaz.