Yakın aile dostumuzun oğlu böyle bir şey yaptı. Hayalimdeki mesleği yapmak istiyorum diyerek görsel tasarım bölümüne geçti. Daha önce Hukuk okuyordu. Sizce böyle bir şey yapmak mantıklı mı?
Üniversitenin son senesi bölüm değiştirmek sizce mantıklı mı?
Verilen emeğin boşa gittiğini ancak kişisel deneyim kazandığını düşünüyorum. Bölüm değiştirmek cesaret ister, maddi kaygısı olmadan okuyabiliyorsa mantıklı bir harekettir.