Arkadaşımla aynı üniversiteye gitmek istiyordum ama fikrini değiştirdi 2 yıllık okuyacağım diyor. Önerileriniz neler?


Sağlık alanında veya bilgi teknolojileri alanında personel açığı var. Onlardan birinde okumak fayda sağlar. Ama Türkiye'de okumak=mesleği edinmiş olmak anlamına gelen sayılı bölümler var. O nedenle hem personel açığı olacak hem de severek mesleki eğitim peşinde olup kendini yetiştirebileceğin alan olacak. Ziraat dalları da kıymet kazanıyor, bir kaç yıl sonra daha fazla kazanır.
Cevap
12Cevap
Bu devirde 4 yıllıklar bile bir yere gelemezken 2 yıllık tercih etmeyin derim... Gerçi Türkiye'de eğitim sitemi de folloş oldu ya neyse...
@sultan06s Allah kolaylık versin hocam... İşiniz zor... Kötü bir dönemde okullu oldunuz... Şansızsınız...
ağğ
4 yıllık harici para zaman emek yazık.
4 yıllık bile iş bulamazken.
Bence değil ya
radyoloji olur ascilik olur anestezi olur acil yardim olur olur da olur
Aşçılık hiç yakın değilim :D
Bilişim Güvenliği , Bilgisayar Programcılığı, yazılım ile alakalı her türlü bölüm
Bakayım bunlara
Bakmalısın, eğer doğru ve istikrarlı bir şekilde ilerlersen düzgünce çalışıp kendini geliştirirsen aç kalmazsın, ne burada ne yurt dışında
Kesinlikle emlakçılık bölümü oku ileride paraya para demezsin hele ki kendi ofisini açtığında
Hiç ilgimi çekmemişti
Emin ol ceksin cidden. Çok iyi. kazancı var benimde son senem zaten
Öyle çok ağır bilim içermeyen işler mesala aşçılık, moda tasarım felan
Öyle computer programing, kontrol otomasyon, mekatronik gibi işler 2 yılda bitmez haybeye diploma alırsın dgs sart bölümlere
Aşçılık, birde dgs yapacaksa bilgisayar programcılığı
Her zaman bitmiyecek iş her zaman trend olacak ve iyi kazandıracak iş aşçılık
Çok öneren var
Aşçılık, atçılık, arıcılık, bazı sağlık bölümleri
Hmm pek ilgileneceği bölümler değil :D
Yine de araştırsın belki fikri değişir
Bakacağım
Tıbbi sekreterlik.
teşekkürler
Bilgisayarla alakalı bütün bölümler
Öyle mi
hiçbiri.
aa neden
vakit kaybı.
Att fena değil
Bence de
Eczane Hizmetleri:))))
Bakayım bir
aşçılık kesinlikle
İlgimi çekmiyor ya
Muhasebe ve Finansman
Sayısal mı yüksek olmalıydı
Restorasyon
teşekkürler
Dış ticaret
Paramedik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?