Barista olarak işe başladım ama her işi yapıyorum, nereye kadar böyle devam eder?

Yeni bi işe başladım güya barista olarak bardayım ama meyve tabağı tost vs yapıyorum bunlar neyse ama sabah gelen garsonlar oturuyor ben çatal kaşık bıçak siliyorum bunlar garson işi değil mi ya nereye gitsem 1 gün çalışıp çıkıyorum burdan en az 1 ay çıkmam lazım ne yapmalıyım ama zoruma gidiyor 😟
Barista olarak işe başladım ama her işi yapıyorum, nereye kadar böyle devam eder?
Cevapla