Üniversiteye bu sene başladım, güzel bir arkadaş grubuyuz ama hiçbir zaman benim dediğimin yapılmadığını fark ettim. Yani okuldan sonra şurada oturalım diyorum çok normal sebeplerle başka zaman otururuz yorgunum diyebiliyorlar. Onlar dese ben hemen yaparım.
Üzülüyorum biraz, ne önerirsiniz biraz daha sözümün dinlenir olması için?
Üniversite arkadaş grubunun en popüleri olma taktikleri neler?
Kendine seni dinleyene arkadaş grubu bul ayrıca kimsenin egosunun altında ezilmek zorunda değilsin isteğin olmuyorsa sende onlarınkini yapma Bi duruşun olsun kimsenin peşinde koşmaya gerek yok kendin daha da sosyalleş yeni kişiler tanı onlar kaybeder
Özgüvenli ol, herkesin her dediğini onaylama, kendi fikrini söyle ve arkasında dur, kimseye muhtaç gibi görünme, mümkün olduğunca kendi işini kendin hallet. Ve en önemlisi kimseye yaranmaya çalışma.
Aynisini yasiyordum.. Bi sene önce falan kendi kendime takılmaya basladim. Onlarin o aciz okul grubundan çıktım. Hiç pisman degilim hatta asiri mutluyum suanda. Onlar bir sure sonra gruplasacaklar ve seni aralarina dahil almamaya baslayacaklar.. Bende senin gibiydim... Onlardan ne bir dost ne de kotu gün dostu olur. Şu an 3. Sinifim üniversitede ve hala hic birisiyle konusmuyorum. Kendini sakın kullandırtma sakın ama sakın. Sen kendine populer olmaya bak kisacasi kendine yetmeyi bil. Bende ilk zamanlarimda ya belki severler beni diyordum ama bir sure sonra hepsi gruplasmaya basladi.. Yalniz kaldim 30 kusur kisinin icinde... Annemi kaybettigim zaman bile hic birisi destek olmadi... Yani sen beni dinle sessiz kal grupta kimsenin odevini falanda yapma. Yaptin mi odevi bize atsana derlerse de yapmadim falan de. Zaten arkadas olmak isteyen kosa kosa gelir sana. Sen beni dinle. Umarim üniversite hayatinda da basarili olursun.
Evet aynısını yaşadım. Evet şu an da yalnızım diyebilirim ama onların kötü dostluğuna muhtaç olduğumu düşünmüyorum şahsen. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
@diloyer bak canım onlar üniversitenin basindan beridir beni sadece resim yetenegim var diye kullandilar. Onlarla yapabilecegim bir suru sey olmasina ragmen hic umursamadilar ve onemsemediler. Hatta asagilandim dalga bile gectiler benimle... Üni 1. Sinifin ikinci döneminde tamamiyle gruplastilar ve benimle konusmamaya basladilar... Grup odevlerinde bile dışlandim.. Annem vefat etti sadece bi kac kisi bas sagligi diledi hani ne bileyim " ya okula geldiginde beraber bir yerlere gidelim hem sana moral olur " bile demediler... O kadar saygiliydim ki sesimi cikartmadim tesekkur edip gectim. Sonradan isler daha da kotu oldu.. Okula gitmedigim halde kimse bana yazmadi sormadi... Grupta yazdigim fikirlerimi gorup gecmeye basladilar... Grup odevlerinde hep tek kalmaya basladim hatta hocalara bile diyordum " hocam grubum yok " diye hoca kabul etmiyordu falan.. Ne zorluklar atlattim ben... Sonradan kararimi verdim gruptan cikicam diye... İnsan olan beni dusunen birisi varsa yazar dedim... Kimse yazmadi... şu an hayatimdan memnunum. Onlarla bundan boyle merhaba merhaba sadece... Gerisi yok. Cunku anladim ki onlardan ne köy olur ne de kasaba... Umarim anlamissindir. Ben onlardan tamamen koptum ve memnunum hayatimdan... 0 sorun 0 sıkıntı...
Senin yaşadıklarını ben lisede yaşadım çok zorluklar atlattım. Çok şükür şu an hiç biri hayatımda yok. Yalnız insan daha iyiymiş insanın kimseye ihtiyacı yokmuş bunu anladım.
@melankoliagirl_ ben birde bunlari tek üniversitede yasamadim ne yazik ki.. Her sene yasadim... Hayatimda belki en iyi dönemim ilk okul 4. Sınıf oldu gerisi yok... O yuzden insanlardan uzaklastim icime kapandim... Sonra yavas yavas tekrardan icine kapanikliktan ciktim ama bu seferde üniversitede yasadiklarimdan sonra okul ve derslerden uzaklasmak yerine siniftaki sahislardan uzaklastim...
@GamerGirl2919 bu kadar mı aynı olur. Hemen hemen çoğu okul hayatım böyle geçti. Ama dediğim gibi Geçti gitti. Umursamamak lazım. Üniversite olayınü yaşamadım daha, o da olursa iyi geçer inşaaalah.
@diloyer bana akıl vermeyi keser misin? Ben yeterince memnunum hayatimda.. Okula gitmiyorum zaten sadece cevrimici derslere giriyorum. Hic birisiyle diyaloga gecmiyorum.. Ayrica lütfen bilmeden kafana gore yorum yapma.
Sen de onlara sürekli "evet" demek zorunda değilsin? Ne istediğini, ne istemediğini belirt. Mutlu değilsen o arkadaş grubunda olman mantıklı değil zaten.
üniversitede lisedeki gibi gruplaşmayı gereksiz buluyorum bizim sınıfta da var. Her şeye evet dersen zaten değerin olmaz. Sende meşgul ol. Yalnız kalmaktan korkma arkadaş mı yok?
Eğer dediklerin önemsemiyorum onlardan uzaklaşmalısın. İlerde daha kötü şeyler olabilir. Kendine uygun arkadaşlar bul. Her lafada atlama her şeye evet dersen ortada el ayak olursun