Kızım iPhone 12 mini istiyordu, taksitle aldım. Patronum duyunca sen çok şımarmışsın deyip beni kovdu. Ne yapacağım?

Kızım iPhone 12 mini istiyordu kenarda birkmiş param vardı anne yüreği 24 ay taksitle aldım bir kısmını kenardaki paramla bir kısmını kazandıgımla ödeyecektim. Kızımla aynaya resim cekilip instagrama ekledik Patronum görmüş sanırım herkesin içinde bir anda sen çok şımarmışsın o kadar pahalı telefon aldığına göre burada çalışmana gerek yok diyip işten çıkarttı 1 haftadır iş arıyorum bulamadim çok mutsuzum haksiz miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz patron olsaniz calisaniniz sizden pahalı telefon alsa onu işten ciksrtir miydiniz?
Kızım iPhone 12 mini istiyordu, taksitle aldım. Patronum duyunca sen çok şımarmışsın deyip beni kovdu. Ne yapacağım?
Cevapla