Bendede daha önce kalemligimi okulda unutmuştum ve içindeki herşeyi almışlardı şimdide unutmuştum ve baya dolu büyük bir kalemlik ne yapacağım bide cumartesi günü yani bugün fark ettim
Biz çıktıktan sonra sınıfı temizlemeye geliyorlar ya sıranın altına baktıklarında kalemliği alıp kayış eşyalar şeyine götürmüş olabilirler mi hizmetliler
Sen şimdi uyumaya çalış olur mu. Mutlaka bulunur pazartesi günü. Pazartesi buluncada yaz buraya bulamazsan da yaz. Ben sana alırım bir kalem kutusu kalem falan. hic üzme kendini
Üzüldüm kardeşim ya maalesef bazen oluyor öyle şeyler. yasadikca daha bir çok tecrübe kazanacaksın. bir dahaki sefer daha dikkatli olmaya çalışırsın olur biter
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayatta en fazla endişen bu olsun.😊 sana bi şey olmasın boş ver.
Bendede daha önce kalemligimi okulda unutmuştum ve içindeki herşeyi almışlardı şimdide unutmuştum ve baya dolu büyük bir kalemlik ne yapacağım bide cumartesi günü yani bugün fark ettim
ÇOK ÖZÜR DİLERİM ama buna baya güldüm🤣😊Düşünüyorum çalarlar mı, bence çalmazlar. Niye çalsınlarki
Cidden mi
Evet, neden çalsınlar
Bulamazsa hocalarına söyleyecek miş sizce söylesin mi 😂😂
Öğretmenim kalem kurumu çaldılar 😊
Kalem kutumu çaldılar 😊
Kardeş sen de ayıp ediyosun he dalga geçiceksen hiç yazma stresliyim zaten
Tamam bulurlar dedim ya
Ya bişey dicem. Kaybolursa ve arayıp bulamazsan yenisini alırsın sende.
Sen pazartesi gidince direk sıranın altına bak ordadir
İnş diyorum
Yani bencede çok takılma böyle şeylere yenisini alırsın maksat sana bir şey olmasın
Senden sonra başka sınıf geldiyse aynı sırada oturan çocuklara sor umarım bulunur
Biz çıktıktan sonra sınıfı temizlemeye geliyorlar ya sıranın altına baktıklarında kalemliği alıp kayış eşyalar şeyine götürmüş olabilirler mi hizmetliler
Tabi olabilir baktın sıranın altında yok sorarsın
Sen şimdi uyumaya çalış olur mu. Mutlaka bulunur pazartesi günü. Pazartesi buluncada yaz buraya bulamazsan da yaz. Ben sana alırım bir kalem kutusu kalem falan. hic üzme kendini
Allah razı olsun da o kadar da değil ben nasıl unuttum ona sinirleniyorum 🙂
Olur bazen boş ver hepimiz yapıyoruz benzer şeyleri
Pazartesi yaz olur mu buraya bulsanda bulmasanda yaz
Tmmm
Bugün okula gittim baktım kalemliği bırakmışlar sıranın üstüne içinden üç tane kalemle silgiyi dızlamışlar 🥲
Çok sinirliyim şu anda
Üzüldüm kardeşim ya maalesef bazen oluyor öyle şeyler. yasadikca daha bir çok tecrübe kazanacaksın. bir dahaki sefer daha dikkatli olmaya çalışırsın olur biter
Benimkide sıranın altında kaldı almışlarmıdır
Benim öyle çok çaldılar
Yandık yaa
Yok korkma liselimisin
Şansın varsa almazlar
Evet
Bizim sınıfta oluyordu öyle şeyler sizin sınıf düzgünse bir şey olmaz
Bence kimse almaz rahat ol
Bizden sonra gelen sınıf bunlar ama sınıf öğretmenleri bizim derse giriyo
Eğer bulamazsam hocalarına söylicem başka çare yok
Tamam ağlayıp durma ilkokul çocuğu gibi pazartesi bulursun 😂😂
Çok komik kral