Üniversite okumanın insanı pozitif yönde değiştirdiğini düşünüyor musunuz?

Ortam yapmak ya da sırf gitmek için gidenlerden bahsetmiyorum. Gerçekten meslek sahibi olmak için gidenleri pozitif olarak etkiler mi sizce?
Üniversite okumanın insanı pozitif yönde değiştirdiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla