Ogrenci olup beni anlayabilen ve bana yardimci olabilecek biri var mi? Ne yapmaliyim?

Arkadaslr ben his yuksek not alamadim birturlu yurtdisina geldigimden beri. Boyle bisey beni engelliyor ne yapmami onerirsiniz? Aklim cok dagiliyor. Boyle calismak istemiyorum gibi. Nedeni ne olabilier? Dusunuyorum dusunuyorum nedeni cozmeye calisiyorum ders calismak yerine cunku odaklanamiyorum. Ne yapmami onerirsiniz? Birsuru seye takiyorum calisirken. Kendi ulkemde boyle sorunlar yasamiyordum bukadar. burada boyle kafam karisik oturamdi icimde biseyler birturlu calisirkwn ne yaptigimi bilmiyor surekli bir huzursuzluk icindeyim. Yemk yiyerek calisinca odaklanabildigimi dusunurdum o da ise yaramiyor. Boyle icimde bir negatiflik huzursuzluk guvensizlik var kendime. Zeki bir kiz oldugumu dusunuyorum aslinda ama bu sebepler yuzunden calisqmuyorum. Butungyn masa basinda dusunuyorum. Ve hicbir sonuc elde edemiyorun
Ogrenci olup beni anlayabilen ve bana yardimci olabilecek biri var mi? Ne yapmaliyim?
Cevapla