Dil öğrenirken nasıl istikrarlı oluyorsunuz?

3 aydır ingilizce öğreniyorum az bir şey öğrendim ama sıkılıyor, hemen nete falan giriyorum.

"Dur bi' şuna bakayım, şu neymiş araştırayım, bi' kez de müzik dinleyeyim başlarım çalışmaya" gibi.
Ve böyle gidiyor.

Ne yapıyorsunuz sıkılmamak için veya ne yapıyordunuz?

Not: uygulamalar üzerinden öğreniyorum.
Dil öğrenirken nasıl istikrarlı oluyorsunuz?
Cevapla