Dershaneyi son 3.5 ay kala bırakmak doğru mudur sizce? ( fikirlerinize ihtiyacım var?

arkadaşlar daha fazla yük olmak istemiyorum aileme bu ay daha da sıkıştık babam hep krediden çekiyordu zaten bu ay kini ödeyemedik üstelik daha sınav parası 230 lira da var, yol parası yemek parası, yemeği evden götürüyorum da kitap parası falan bana aşırı zor geliyor çok ta verim alamıyorum zaten çoğu konular bitti benim için önemli olan matematik oda geçen hocayla tartıştık zaten sevmiyorum güzel anlatamıyor, dershane bir ara çıkmak istedim cayma parası çok istediler şimdide isterler biliyorum ne yapmalıyım bilmiyorum çok kafam karışık o yollarda o çanta ağırlığını ile maf oldum o kadar iyi de değil notlarım üzülüyorum..
Dershaneyi son 3.5 ay kala bırakmak doğru mudur sizce? ( fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla