Hepinize iyi geceler KS halkı Miras yoluyla vs. aniden çok zengin olsanız hangi iş sektörüne girersiniz?


Ben bağış yapardım özellikle şu kimsesiz çocukları
teşekkür ederim 🙂
Rica ederim
Çalışmam.
Cevap
10Cevap
Selam gadası 🙃
Zengin olduysam demek ki bir yerden para geliyor demektir. Şu an emlak sektörü en iyi iş koludur.
Bilgi ve deneyimim olan sektöre.
En iyi iş bildiğin iştir. Değişik maceralara atılmaya gerek yok
Gelecek paranın miktaına bağlı. İnşaat sektöründe çok para var. Ya da Ankara 'da 2-3 tane halk otobüsü alacan, para basacan.
Çalışmam parayı aileme verir onlara işletin derim..
Osgb (ortak sağlık ve güvenlik) bürosu ya da Yapı denetim bürosu açardım.
Güzellik merkezi açardım. Sonra moda sektörüne atardım kendimi 😬
İnternet Cafe işinde iyi para var demişti 15 yıl önce bi arkadaş.
Güzellik ve bakım ya da moda konusunda ilerlerdim galiba
O zenginliği sana bırakmazlar ki etraf sırtlan dolu iş yapayım derken elinde ne varsa alırlar haberin bile olmaz
Güzel, sakin bir tatil yerinde otelcilik, turizm tarzı bir iş kurardım
Bilemedim valla ruhum fakir😂
İkinci el lüks araba işine girerdim
Gıda
emlak emlak emlak
Mücevher 🤑
Ise mise girmem
yeme içme
Teknoloji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar