22 yaşındayım ve şu ana kadar neredeyse hiç iş tecrübem olmadı. Bundan sonra hiçbir işi öğrenemez miyim?

Nedense annem , babam , yakın çevrem bana , konu açıldığında sürekli " Sen bu yaşına kadar hiçbir yerde çalışmadın , bundan sonra da hiçbir işi öğrenemezsin , hiç kimse seni yanında çalıştırmaz " gibisinden şeyler söylüyorlar. Sizce de öyle mi , insan belli bir yaştan sonra , öğrenmeye istekli olsa bile , hiçbir işi öğrenemez mi? Mesela ben gözlükçülük yapmayı , Atasun Optik'te satış danışmanı olarak çalışmayı çok istiyorum , bildiğim kadarıyla Atasun Optik işe aldığı elemanlarını birkaç aylık eğitimden geçirip sonrasında sahaya çıkarıyormuş. Sizce o şekilde Atasun Optik'te çalışabilir miyim , beni işe alırlar mı? Yorum yazan herkese içtenlikle teşekkür ediyorum , hepinize iyi geceler diliyorum.
22 yaşındayım ve şu ana kadar neredeyse hiç iş tecrübem olmadı. Bundan sonra hiçbir işi öğrenemez miyim?
Cevapla