12. sınıfta açık liseye geçiş yapma hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar okul sizce son yıl vakit kaybı değil mi yorgunluk ve sınıfım fazla gürültülü kimse çalışmıyor ve bu ortam ister istemez etkiliyor açık liseye gidersem dershanede sürekli ders çalışmayı düşünüyorum ve boslayacak bir öğrenci değilim aranızda gidenler varsa yorum yapın kredi tamamlamak kolay mi dersleri direk geçebilir miyim?
12. sınıfta açık liseye geçiş yapma hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla